joi, 16 mai 2013

A friend...

Suntem fiinte sociabile si avem nevoie de prieteni cu care sa discutam. Sa ne spunem ofurile si sa ne consideram pretuiti si iubiti de altii datorita modului noastru de a fi. 
Din pacate ne alegem destul de prost prietenii, fie ca vrem fie ca nu. Nu mereu, bineinteles, dar mai avem si scapari ce ne costa scump.


Dar am ajuns la concluzia ca nu exista prieteni buni si prieteni rai. Un prieten a fost langa tine intr-o anumita perioada pentru ca ti-a fost de ajutor. Fizic, moral, financiar nu mai conteaza, pentru ca si-a lasat amprenta asupra ta. Si tu ai facut acelasi lucru cand vine vorba despre ei. Este adevarat ca nu te-au influentat neaparat pozitiv, dar orice experienta te-a facut ceea ce esti astazi.

De multe ori m-am gandit la aceia pe care astazi i-as cataloga drept falsi. Nu pot spune ca sunt mandru ca am fost atat de prost la un moment dat, dar am ramas macar cu amintiri frumoase. Ca am fost dezamagit ulterior, tine atat de comporamentul lor cat si de modul in care eu m-am schimbat.

Poate ca astazi nu as gandi asa daca nu ar fi fost cineva care sa-mi arate ca este posibil sa minti cu zambetul pe buze sau care sa fuga la prima problema. In acelasi timp poate aveam nevoie de cineva care sa-mi spuna tocmai ce vroiam sa aud si nu adevarul ce era evident.

Nu stiu daca m-am facut inteles, pentru ca ma exprim complicat cateodata. Incerc doar sa spun ca nu trebuia sa existe oameni a caror prietenie sa o regreti. Sa tii minte ce te-a invatat experienta respectiva si sa te maturizezi de pe urma ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!