luni, 21 iunie 2010

Vacanta

   Inca nu am terminat sesiunea dar mi-am permis placerea de a gusta un pic din vacanta. Nu prea imi place marea in timpul sezonului pentru ca este foarte aglomerat, asa ca am plecat la munte pentru 2 zile. Vreau sa spun ca a fost fenomenal. Sa nu te grabesti, sa nu fi stresat sau sa nu auzi nimic....este de-a dreptul linistitor, asta este cuvantul.
   Aer curat, verdeata in loc de asfalt incins si libertatea de a pasi relaxat, totul a facut ca aceasta mica escapada sa merit fiecare banut. De fapt nu au fost asa multi cat ati crede...
   Asa ca astept ultimul examen , rezultatele, poate si restantele cu un aer relaxat si cu pofta de viata.
 

3 comentarii:

  1. Buna. Sunt interesat de un link exchange cu blogul dvs. Linkul este deja activ pe adiBontea.com (http://www.adibontea.com/link-exchange/). Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, asta e atitudinea pe care toti ar trebui sa o avem, vis-a-vis de orice....relaxati, cu pofta de viata...

    Bafta la examene, si fara restante....mi-ai adus aminte de perioada mea de studentie :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc si sper si eu sa nu am restante:))

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!