vineri, 8 iunie 2012

Over and over again

Examenul bate la usa, banii se duc usor iar timpul este limitat si aglomerat. Nu m-am mai simtit atat de stresat de foarte mult timp. Nici macar la Bac nu a fost atat de complicat.
Adevarul ca dupa 3 ani in care totul a mers usor, atat la munca cat si la facultate, acum primul obstacol ma da peste cap, desi trebuia sa fiu pregatit pentru el. Nu este de netrecut, dar reprezinta inca un test pentru maturitate. Desi multi considera examenul din clasa a 12-a punctul in care devii matur cu adevarat, pentru mine, facultatea a fost o prelungire a copilariei, in care munca a fost part-time, iar invatatura ceva usor. 
Acum ma gandesc la locuri de munca stabile, idei de afaceri si bineinteles la bani. Cat mai multi, teancuri, gramezi pe care sa-i toc pe rahaturi nefolositoare.
S-a dus vremea de relax si treziri la miezul zilei. A sosit rasaritul omului sobru ce isi creaza orb un drum pe care va fi nevoit sa-l urmeze toata viata.

28 de comentarii:

  1. S au cam dus vremurile in care puneai capul pe perna si somnul te lua stiind ca a 2 a zii te trezesti linistit..nu pe graba obosit...

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa treci cu bine si peste asta ;) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de acord cu tine.si eu am licenta acum si sunt foarte stresat abia astept sa trec si peste asta.mult succes

    RăspundețiȘtergere
  4. intradevar examenul de licenta reprezinta un alt pas spre maturitate.deja incepem sa ne gandim la lucruri mai serioase in legatura cu viitorul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ne comunici rezultatul :D Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa razi de lucrurile astea dupa ce o sa treaca:)

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa treaca si asta...si scapi de stresul cel mare :d

    RăspundețiȘtergere
  8. ieri am avut si eu prima etapa a examenului de licenta si pot sa zic ca am avut mai multe emotii ca la bac.dar totul a fost mai bine decat ma asteptam asa ca nu ai de ce sa iti faci griji.bafta

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel mai frumos este atunci cand se terminata tot acest stres ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost si a trecut! important e ce faci de acum inainte!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ca nu se intampla mai des perioade din astea..

    RăspundețiȘtergere
  12. Trecutul trebuie lasat in urma :) Prezentul conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  13. la fel ca tine am considerat si eu si uite ca am trecut cu bine...licenta luata,job si asa mai departe..

    RăspundețiȘtergere
  14. Viata merge mai departe si cu urcusuri si cu coborasuri :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Banii se duc extrem de usor...eu de exemplu lucrez..si atunci cand imi vine salariu ..cu atatea facturi pe cap in 4 zile..se alege praful de ei!:)

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!