miercuri, 6 ianuarie 2010

Fatuci:d

Ca sa impusc doi iepuri de-o data am zis sa va explic de ce nu am mai postat nimic zilele trecute, dar si sa va povestesc cum merge treaba cu netul la mine.
Acum 3 zile,cand trebuia sa fac o un proiect destul de important la facultate am constatat cu stupoare ca dragul meu internet este cazut.Fac ce orice om civilizat face..pun mana pe telefon si ma gandesc ca o sa tip un pic la cine raspunde si gata se repara.Imi raspunde o fata care de abia vorbea(sper ca porcina nu se ia la telefon) si imi spune ca au luat la cunostinta si ca vor trimite un echipaj sa remedieze problema.A doua zi, dupa ce am amanat proiectul inca o zi, vin acasa si surpriza....iar nu am net.Sun iar,imi raspunde tot o fata,ii spun ca am deja o reclamatie,ea imi spune ca nu apare in calc:| Ii explic ca am reteaua conectata,ii spun toate datele si dupa vreo 5 min imi spune:" La cele 2 calculatoare ce vedeti...un x rosu?"
Eram:| ....pai domnisoara v-am spus deja ca reteaua e conectata..ea:a da,spuneti-mi ip.
Eu:vi l-am spus deja
Exasperat am inchis telefonul.
Am sunat azi,imi raspunde tot o fata imi spune ca s-au schimbat ip-urile acum 3 zile,mi-l da pe cel nou si imi merge netul.Nu a durat mai mult de 5 minute.
Uite ca se poate....:-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!