marți, 5 ianuarie 2010

Pai da..

Mie unul chiar nu-mi place iarna.Frigul intepator ce-mi paralizeaza fata in timp ce primesc un bulgare de zapada nu prea e ideea mea de distractie.Sau statul in trafic din cauza unei brume de zapada...sa fim seriosi.

Singurele lucruri bune pe care le aduce iarna sunt in urmatoarea ordine:vacanta,sarbatorile,darurile:X,bauturile spirtoase,ciocolata calda.Din nefericire primele 3 de pe lista s-au dus...si de a 4 nu mai sunt in stare.O consolare am macar:))

Asta fiind o introducere plangacioasa din partea mea sa trecem la lucruri mai serioase.Scoala.:|

La mine se anunta furtuna, cu 5 examene pe care nu vreau sa le dau...pentru ca nu am invatat mai nimic.Ca sa nu zic k nici nu prea am notite...o sa vedeti voi cum e sa fii student:P

Ca sa nu mai zic de proiectele pe care de cand am inceput vacanta am tot zis ca le fac...si acum surpriza:tre sa le fac..rapid.

Una peste alta...sper sa fie bine ca sa nu fie rau!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!