marți, 30 noiembrie 2010

Feel

 Sunt fara energie, fara scop, fara directie. Trec pe langa oameni, vad prin ei si ei prin mine.Parca sunt o fantoma ce umbla haotic fara sa stie ceva. Lipseste ceva si nu stiu ce. Stiu ca suna emo, dar asa ma simt. Poate este de la vreme, de la mine, sau de la altii.
  Azi am fost plecat si nu imi aduc aminte pe unde am trecut si pe cine am vazut. Nici macar o fata nu mi-a ramas in memorie. Imi par asa banali, acelasi fete incontinuu...doar o pereche sau doua de ochi ce ma fac sa tresar. Doar atat.
  Sunt plictisit, moracanos si cu prea multe regrete pentru varsta mea.
La multi ani maine pentru ziua in care se da fasole si ciolan, caci ziua nationala asta inseamna pentru multi dintre romani.

2 comentarii:

  1. Bine spus, fasolea si ciolanul sunt reprezentative pentru 1 Decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că timpurile sunt de vină. Din ce în ce mai pregnant se văd feţe fără sclipire, oameni dezumanizaţi, fără speranţă.

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!