miercuri, 17 iulie 2013

Zen days.

Weekendul ce tocmai a trecut a fost extrem de ocupat. Am fost invitat la o nunta ce a avut loc in Lepsa. Aer curat, munte si multa distractie.



Drumul de intoarcere a fost lung si obositor, iar ziua de luni a fost o ceata totala. Extrem de obosit am stat la birou ca un om ce tocmai fumase cel mai mare joint. Atat de obosit eram.

Dar partea cea mai buna a venit dupa. Seara a fost atat de frumoasa fara un motiv anume. Fara ganduri negre, fara discutii despre viitorul apropiat sau indepartat si fara drame personale. Nu disparusera, dar erau ingropate adanc intr-un coltisor al mintii.

Ziua de marti a continuat in aceeasi directie. Desi inca resimteam efectele oboselii, mintea mi-a fost limpede, fara niciun gand sau sentiment rau. Nici fericit nu am fost, sa sar in pat de bucurie, dar parca nici nu era nevoie. Am fost pur si simplu impacat cu mine si cu viata mea. 

Nu stiu ce inseamna cu adevarat starea de Nirvana, dar mi s-a parut ca am atins-o, macar pentru cateva ore. Ciudat, stiu, dar eram fizic obosit si mental mai ager ca niciodata.

Poate a contat ca am fost cateva zile singur, sau poate ca aveam nevoie de eveniment care sa ma distraga de la propriile mele ganduri. Nu stiu si sincer nici nu prea as vrea disec motivele acestei perioade de relax.

Ma bucura faptul ca au trecut 3 zile ca prin ceata. Fara complicatii, fara stres, fara gandurile mele obisnuite si fara senzatia aceea apasatoare pe care m-am obisnuit s-o simt. Zi dupa zi intr-o pace sufleteasca si mentala pe care nu le-am mai intalnit de mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!