joi, 18 februarie 2010

WTF?

In drum spre facultate, astazi in tramvai am fost martorul unei discutii intre doi copii. Cred ca erau clasa a treia sau a patra. De ce mi s-a parut asa interesanta discutia? Pentru ca vorbeau de meditatii...
In primul rand discutau de "insufiecient" la fel de des cum vorbesc eu cu prietenii mei de ce muzica e noua. In al doilea rand eu sunt stupefiat...ce mama dracu meditatii la clasa a 3 a? Nu stii sa aduni, gresesti bastonasele, sau ce?
Partea si mai tare e ca unul dintre baieti chiar facea meditatii si asta m-a facut sa ma intreb: ce parinti are? Adica copil de 8-9 ani si face meditatii...mi se pare ireal.
Vina sistemului de invatamant? A parintilor? A copilului?
Nu-mi dau seama....

2 comentarii:

  1. in primul rand sistemul educational este de vina. in al doilea rand o mare parte din vina este al parintilor. in concluzie.... o sa ajungem sa punem meditatii sugarilor ! trist, foarte trist, dar adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  2. si astia vor sa introduca sistemul occidental.....atunci ce o se sa mai intample oare...

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!