joi, 18 martie 2010

Neconventional

  As vrea sa pot merge pe strada fluierand fara ca cineva sa se uite ciudat la mine. Sa trec pe langa lume fara sa fiu nevoit sa salut pe nu stiu cine doar pentru ca asa trebuie. Muzica sa-mi cante tare in casti fara ca 10 perechi de ochi sa fie atintiti asupra mea.
  Fara nici o constrangere sociala care sa ma transforme intr-un robotel bine-crescut si simtitor la tot ceea ce se intampla in jurul meu. Fara sa fiu nevoit sa ascult toti oamenii vorbind verzi si uscate, iar apoi sa par interesat de toate chestiile absurde pe care le spun.
  Macar o data sa pot sa ma manifest asa si poate as vedea lumea exact cum este.Mai rea sau mai buna....nu conteaza.Liber sa fiu.


Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. In sfarsit cineva oe gustul meu,asa este si mie mi place sa fac lucruri pentru ca asa simt,nu nesimtenii desigur insa urasc cand cineva mi spune ,nu face asta sau astya ca aude lumea ,vede lumea,vorbeste lime,de parca mie mi pasa de lume,fie ca fac sau nu diverse lumea se va uita ,va rade sau va comenta sau si mai rau ma va ura pentru ca li se va parea ca am un mot in plus,intotdeauna.Asta da postare ,asa mi place si mie.

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!