miercuri, 10 martie 2010

Sondaj

Inca un sondaj incheiat, inca o analiza. Din punct de vedere al procentelor ar trebui sa fiu fericit, dar uite ca asa sunt eu mai pesimist si nu-s.28% dintre membrii acestui sondaj citesc o carte sau mai mult pe saptamana in timp ce 7 % dintre ei citesc o carte la 2 saptamani. Lucru imbucurator, n-am ce zice.Alti 28% citesc o carte pe luna....nu-i mult dar nici putin, dar stim ca se poate mai mult.
Cele 21 de procente de necititori ma nelinistesc pe mine.Chiar deloc?! Vreti sa ajungeti ca o anume"vedeta" ce a spus ca ultima ei carte citita a fost "Petre Ispirescu-Basme"? Sincer vorbind ma asteptam la un numar asa mare si nu ma intrebati de ce.
Restul de 14% nu ati vrut sa raspundeti deci nu ma ocup de voi.
Pana atunci...citeste o carte!(Si nu.NU o sa pun videoclipul cu Parazitii...n-a mers acum 3 ani nu merge nici acum)

Un comentariu:

  1. mi-aduc aminte de o manelista, era la happy hour... si o intreba Catalin care a fost ultima carte citita, si ghici ce a zis "ah imi place Coelho, il ador am citit o gramada de carti si ultima a fost... "Veronika se sinucide".." cum frate. cum?!:O atat de cretina... cartea este "Veronika se hotaraste sa moara"... ce pretentii sa avem? oare o fi inteles ceva?! cred ca i-a placut doar scena aia cand se masturba in fata schizofrenicului. ... dar oricum, cum ai zis si tu in acest post. trebuie sa ne bucuram ca sunt mai multi care citesc, nu conteaza cat si cum, decat cei care nu citesc... sa mai faci sondaje, sunt interesante, idei interesante. :D

    Marina

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!