duminică, 21 martie 2010

zUper

   Dupa cum spunem in postul anterior week-end-ul meu trebuia sa fie unul de distractie si voie buna. Si asa a fost. Nimic nu este mai bun pentru incarcarea bateriilor precum distractia. Am avut noroc si de vreme buna, lucru ce nu a putut decat sa ma bucure, caci pescuitul pe ploaie este doar pentru cei impatitmiti. Nu va plicitsesc cu povestile pescaresti gen "atata ochiul  avea" doar va spun ca nu am plecat cu mana goala dupa 3-4 ore. Poate as fii prins mai mult daca nu ma lua somnul...lucru pentru care am fost tachinat destul.

Partea cea mai buna a fost plimbarea prin parc. Eu nu prea ies des la plimbare, asa ca sunt usor impresionabil.Verdeata cat cuprinde, pasarele in copaci dar si lume cu "duiumul". Oricum a fost tare, exceptand cateva chestii pe care le-am observat in timpul promenadei. Dar o sa le discut in posturile urmatoare. Pana atunci o sa ma bucur de week-end-ul asta...cat mai tine.

Un comentariu:

  1. Cu ocazia soarelui de 20 martie, am reusit si in eu, in sfarsit, sa ma bucur de cateva raze, plimbandu-ma prin parc. ;)

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!