vineri, 29 octombrie 2010

Last one

  Mi-am promis faptul ca nu o sa mai discut de politica pe blog. Dar vremurile disperate cer masuri disperate. Bataia de joc cu motiunea de cenzura a fost inca un motiv pe care l-am adaugat pe lista cu "De ce vreau sa plec din tara" . 70.000  de oameni umiliti, batuti de jandarmi si un Bucuresti ce parea ca se pregateste pentru inca o mineriada. Oameni beti ce strigau de dragul de a striga si o Opozitie ce isi are locul la circ.
  Sincer eram sigur ca nu va trece motiunea. Poate fac rau, dar chiar nu mai cred in nimic. Pleaca altii, vin altii. Cu ce ma ajuta? O sa primesc un loc de munca? O sa fiu respectat indiferent de meseria mea?
  O spun tare si raspicat, desi nu ajuta nici pe mine nici pe voi; avem un rahat de tara. Si stiti de ce? Pentru ca avem multi oameni de rahat.

3 comentarii:

  1. CRed ca motivul este altul. Dar nu l-am reperat nici pana acum. Ca in rahat suntem de multi ani, dara cum e ceva mai grav. Motiunea de cenzura era clar ca nu va avea castig de cauza. Poate ca niciun partid nu-si permite sa faca ceva in timpurile astea, cand suntem secatuiti de vigoare, de bani si de suflu. Nu vreaus a ma enervez. Traiasca libertatea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai facut sa zambesc cu indemnul tau:))

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!