sâmbătă, 2 octombrie 2010

Movies

  Am fost si eu in sfarsit la cinema sa vad The Expendables. Motivele mele au fost Jet Li si Jason Statham. Hai bine poate si un pic pentru Bruce Willis :d Sincer nu ma asteptat la o capodopera, caci era Rambo regizor, dar am fost de-a dreptul plictisit. Nici macar copilul din mine care tot zicea...uite-l pe Stallone, Arnold, etc.. nu a salvat situatia. De-a dreptul un film previzibil, doar cateva glume parca scoase cu forcepsul. 
  Un Stallone umflat parca cu pompa si o gura mai deformata decat in Rocky au fost punctele principale ale filmului. Daca tineti neaparat sa-l vedeti, sa nu va suparati daca dupa o ora jumate' nu o sa va simtiti ca in anii 80-90'.
  Alte filme pe care sa le evitati sunt noul aparut Machete si Resident Evil After Life. La ultimul cu regret spun,desi sunt un fan al filmul, ca m-a dezamagit cumplit. Parca au copiat Matrix..

4 comentarii:

  1. sa evitam machete zici tu...rodriguez si tarantino au colaborat pt film, si ambii sunt genii.n-o zic eu, o zic o gramada de critici.nu te mai arunca la afirmatii si bucura-te ca ai vazut si tu un film de rodriguez;)

    RăspundețiȘtergere
  2. faptul ca un regizor mare apare pe afis nu face ca filmul sa fie neaparat bun.cat despre afirmatii ...erau niste sfaturi prietenesti:d

    RăspundețiȘtergere
  3. criticii astia sa stii ca nu critica regizorii ca si persoane...le critica opera;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate...dar se pare ca unii critici imi dau si mie dreptate cum unii iti dau tie...astea e..ramanem fiecare la parerea lui

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!