duminică, 17 aprilie 2011

   S-a mai terminat un weekend. Dar parca nu a fost unul oarecare. Primavara si-a facut simtita prezenta prin soarele ce parca ne-a facut mai zambitori si mai plini  de viata.
   Am facut putina miscare si s-a vazut ca am cam chiulit in ultima vreme de la exercitiile fizice. Dar sper sa imi reintru in forma in cateva saptamani, desi Pastele o sa ma incurce un pic:)) Am sarbatorit si Floriile cu multa voie buna, bautura si neaosul gratar.
   Trebuie sa marturisesc ca mi-au lipsit zilele acestea caldute de primavra, ce ma incarca cu energie si ma fac sa uit saptamana ce tocmai a trecut. Probabil ca nu o sa mai am parte de multe, deoarece sentimentul acesta scade in intensitate odata cu trecerea timpului.
     Am de gand sa termin acest weekend printr-un ritual pe care imi place sa-l fac de fiecare data cand am ocazia. Sa privesc cerul. Ati vazut ce frumoasa este luna?

PS: Am uitat sa spun ca mi-am deschis un alt blog . Este un un blog de stiri, dezbateri si subiecte serioase.Click aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!