miercuri, 31 august 2011

Horror

   Nu sunt un fan al filmelor horror pentru ca mi se par destul de previzibile. Dar pentru ca cineva ma tot batea la cap sa ma uit cu ea la astfel de filme, am acceptat. Am facut chiar un maraton. Din ce am vazut am facut o mica lista cu lucruri pe care  trebuie sa le faci daca te afli intr-o situatie demna de un film horror. Daca un secenarist de la Hollywood   citeste asta ( big laugh)  sa bage la cap.


  • Sa  verifici.  Pai bine mai nene umba cineva cu toporul/ satarul/ mitraliera dupa tine-tu stii asta- si intri ca dobitocul intr-o masina asa fara sa te uiti in ea? 
  • Sa te ascunzi. Daca esti extraordinar de buna la fata - ascunselea ce mai astepti? Te duci unde stii ca nu te gaseste nici dracu' si stai acolo. Si nu scoate capul din 5 in 5 minute ca in filme.
  • Sa fugi. In toate filmele pe care le-am vazut oamenii stau de vorba si se gandesc la cine stie ce in timp ce au un ucigas / zombie pe urmele lor. Cine sta sa despice firul in patru atunci cand esti in pericol de a fi mangaiat de un topor?
  • Sa nu fi un erou. Ultimul lucru pe care vrei sa-l faci intr-o situatie horror. In filme se trezeste cate un amarat sa fie el smecher si de obicei este primul care moare. Asa ca stai in banca ta, fi egoist si poate iti scapi pielea.
  • Evita mortii/ zombie. Eu inteleg ca iti doresti sa vorbesti cu bunica sau bunicul dar ar fi bine sa stai departe de ei si sa-ti amintesti ca sunt morti de ceva timp. Scenaristilor li se pare logic ca atunci cand vezi pe cineva mort se te duci spre el. As fugi de as manca pamantul daca as vedea vreo ruda raposata.
  • Evita prietenii ce vorbesc ciudat. Daca cineva din grupul tau incepe s-o ia pe aratura si sa vorbeasca in limbi ciudate fa-ti un serviciu si scapa de el. Nu cred ca a invatat sa vorbeasca in ebraica sau cine stie ce limba asa in 5 minute.
  • Muta-te. Agentul imobiliar te-a inselat si ai cumparat o casa unde a stat un criminal sau a murit cineva in conditii ciudate. Ai aflat despre asta si urmatoarea ta mutare este sa chemi mai multi oameni acolo? Primul meu gand era cum sa ma mut de acolo sau sa chem un preot . Intereseaza -te bine ce cumperi si daca te-ai pacalit muta-te.
  • Umbla in grup. Ma surprinde ca in fiecare film horor se intampla exact inversul.Stim ca ceva ciudat se intampla si ce zicem: hai ma se ne despartim intr-o padure infricosatoare sau intr-o casa veche. Siguranta sta in numar. Asa au zis englezii in timp de razboi si asa ar trebui sa zici si tu. Cat de repede poate cineva sa manevreze o drujba/ cutit/ topor daca trebuie sa atace 30 de oameni?
  • Poarta arme. Intotdeauna este un destept anti-arme ce se apara cu idealurile sale marete despre viata pana cand altceva ii trece prin cap. Si nu ma refer la o idee. Pune mana pe orice gasesti ascutit sau daca ai o arma de foc, cu atat mai bine.
  • Asigura-te ca este mort. Dupa ce ai impuscat/intepat/ ars ceva asigura-te ca este mort d-a binelea. Dar nu te apropia prea mult si nu lasa armele din mana. Trage, taie sau arde pana esti convins ca este mort. Daca ai de-a face cu o fantoma...esti pe cont propriu.
Asa ca daca va ma uitati la un film horror sa luati aminte la ce v-am spus eu si sa vedeti daca am gresit. Si in cazul unei eventuale Apocalipse Zombie s-ar putea sa va prinda bine...:D

P.S. Anda, daca nu esti de accord poti sa scrii si u un articol despre filmele S.F. :p

2 comentarii:

  1. De ce nu ai postat si lista de filme horror pe care le-ai vizionat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea mi le aduc aminte pe toate dar tin minte seria Resident Evil, Priest,Scream si cam atat stiu.:D

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!