sâmbătă, 6 octombrie 2012

Marturie de nunta

Pentru cei care nu stiu, in afara blogului personal ma ocup si de un site destinat nuntilor. Acolo trebuie sa scriu articole despre orice tine de acest eveniment atat de important. Sa nu credeti ca este usor, mai ales ca nu sunt atat de multe lucruri pe care eu le stiu despre o nunta. Singurele articole mai usoare sunt cele despre marturiile de nunta. Nu pentru ca postez doar poze ci pentru ca exista unele atat de amuzante incat te gandesti cat de amuzant ar fi sa lasi asa ceva la nunta ta. 
Am gasit de exemplu aici http://www.mopo.ro/marturie-nunta-cutiute-miri-set o marturie extrem de amuzanta. Doua cutiute facute astfel incat sa reprezinte mirele si mireasa. Dar mai are un avantaj, de ordin pecuniar: marturia poate fi folosita si ca suport de card. Credeti-ma ca o asemenea economie se va simti atunci cand bugetul de nunta pare din ce in ce mai mic.
Eu am primit pana acum marturii banale, pietre in general. Vorbesc foarte serios. Ma intreb la ce s-au gandit oare mirii? O sa imi aduc aminte de ei cand ma uit la o piatra? Odata iti faci nunta, (decat daca esti Bahmu si Prigoana) asa ca ar fi mai bine sa deschizi ochii mai bine si sa alegi o marturie ce exprima ceva. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!