marți, 9 octombrie 2012

Nu te tufar!

Sunt de-a dreptul oripilat de asaltul mediatic pe care presa audio-vizuala il face asupra mea. Si nu este despre un eveniment de importanta majora sau vreo catastrofa. Este pentru viata amoroasa a unei dudui foarte neatractiva.
Este sau nu prostituata Ioana Tufar? Asta este intrebarea al carui raspuns este de importanta nationala. Fiecare televiziune si fiecare ziar este interesat de aceasta femeie si de viata ei intima. Daca a facut prostitutie este atat de scandalos incat intreaga tara va intra in colaps financiar. Daca nu a facut o sa fie greva in randul barbatilor dornici de a avea o tona de grasime in patul lor. Atat de mare este interesul pentru aceasta femme fatale.
Eu unul nu mai pot sa mai dorm seara in pat de grija asta. Cu cati a fost? Cat au platitit-o? Cine dracu s-a uitat la ea? 
Mai degraba ma intreb cine este atat de nebun s-o cheme la atat de multe emisiuni? Nu stiu daca ati vazut-o dar genul acela de femeie imi provoaca crize stomacale numai la simpla privire si nu vorbesc de fluturi in stomac. Cine o cheama pe Ioana Tufar este masochist si cine o asculta este tembel de-a binelea. Doar pentru ca a fost fata cuiva celebru nu ii garanteaza sanatatea mintala si nu inteleg cum altii nu vad acest lucru.
Chiar nu mai este nimic in toata presa asta de scandal? Am ajuns sa regret zilele in care Simona Senzual sau Bianca Dragusanu erau pe sticla. Macar aratau mai bine.

3 comentarii:

  1. Nu cred ca ai vazut astea la stiri sau pe Discovery.
    Daca citesti ziare si privesti emisuni de tip tabloid asta vei gasi si azi si peste 100 de ani.
    Tu alegi ce citesti si ce privesti, nu te plange ca nu gasesti subiecte serioase la Acces Direct.

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie si presa isi "consume" meseria cu ceva. Cam asta vand ei... "scandal"- si ce la mai place romanilor... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: Foarte adevarat ce imi spui tu, dar exista ceva numit pauza publicitara. Si atunci cand schimbi canelele dai peste asa ceva. Pe aproape toate posturile mari. Cat despre presa scrisa o prefer in varianta online si munca mea ma obliga sa intru sa citesc despre monden. Te provoc sa intri sa citesti un tabloid si spune-mi ca nu am dreptate:)
    @Suflet de copila: eu ii inteleg..dar cred ca au cazut deja in penibil aducand o persoana ce nu pare in toate facultatile mintale:))

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!