sâmbătă, 12 octombrie 2013

Schimbare

Schimbarea este una dintre cele mai grele senzatii pe care o poti simti. Fie ca tine ea strict de persoana ta, sau de lumea din jurul tau. Are mereu ceva ciudat, de parca ai vedea doar cu coada ochiului. Stii ca este acolo dar nu stii ce.




Pe mine necunoscutul asta ma infioara. Nu vreau sa folosesc cuvinte mari, dar asta mi se intampla. Schimbarea vine cu adevarat daca o doresc. Si poate uneori o doresc, pe cand alteori ma complac in siguranta aceea pe care ti-o ofera rutina. Am nevoie de micile ritualuri ce ma fac sa stiu ca planeta inca se invarte si eu sunt la fel.

Dar apare, inevitabil, schimbarea si atunci trebuie sa ii fac fata. Poate ca as fi pregatit daca as stii cu adevarat ce vreau sa nu mai fie la fel. Evident ca nu stiu si de aici greutatea. Sa ti se implineasca dorinta si sa nu stii daca ai dorit asta cu adevarat. Daca ai riscat totul pe cartea schimbarii si acum nu ii faci fata?

De aici si frica asta imensa pentru mine. Daca imi doresc sa nu mai iubesc atat de mult pe cineva si sa ajung sa nu mai iubesc pe nimeni? Daca imi doresc sa-mi schimb modul de gandire ca apoi sa ma detest pentru ce am ajuns?

Sa fii rupt intre nou si vechi, intre cerebral si pasional sau intre realitate si vis. Schimbarea se apropie de tine, implacabila ca si moartea. O imbratisezi ca pe o veche prietena sau lupti pentru fiecare sentiment?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!