marți, 15 februarie 2011

Gone

  S-a dus Valentine's Day, s-a terminat si sesiunea mea. Si sunt atat de fericit ca au trecut amandoua incat nu puteti sa va inchipuiti. Una pentru ca s-a terminat frumos, cealalta pentru ca pur si simplu s-a terminat.
  Acum vreau doar sa ma odihnesc, caci sunt cateva zile bune de cand nu mai dorm bine. Cat despre examene, cred ca am facut bine cam la toate.Ultimul a fost cel mai usor, am aruncat un CD pe catedra si am plecat.Mai mult am facut pe drum. As vrea totusi sa vad caseta de la examenul practic la TV, unde am fost prezentator. In cazul in care o sa ajung celebru sa o ard. Glumesc bineinteles.
  Pana una alta ma bag la somn, caci vremea aceasta superba la asta ma indeamna. Va las cu un cantec ce ma duce cu gandul la tari mult mai calde.Enjoy!

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!