duminică, 20 februarie 2011

Superheroes

  Am citit acum cateva zile un articol al unui psiholog strain ce aborda subiectul modelelor urmate de copii. Cum era de asteptat, marea majoritate a copiilor se identifica atunci cand sunt mici cu supereroi. Superman, Femeia Fantastica, Batman sau Omul-Paianjen sunt si pentru aceasta generatie simboluri puternice ce ii invata ce inseamna prietenia, diferenta dintre bine si rau.
  Pe de alta parte, parintii sunt considerati de copii tot supereroi si nu ar trebui sa ne surprinda ca pana la o varsta inaintate vor crede ca tatal sau mama sunt cei mai "tari" eroi. Trebuie sa recunosc ca pana la 6-7 ani eram sigur ca tata ar putea face orice, indiferent de situatie. Avea mereu raspunsuri la intrebarile mele, gasea solutii repede si parca toata lumea il cunostea. A trecut ceva timp pana mi-am dat seama ca este un om normal, ce nu mai putea sa imi raspunda la toate intrebarile. Totusi faptul ca a fost supereroul meu, alaturi de altii  ce apareau doar la TV, m-a facut ceea ce sunt astazi.
   De aceea ma gandesc la generatiile urmatoare,(stiu ca am mai vorbit despre asta pe blog dar mi se pare important) ce vor avea ca modele parintii ce apar pe site-uri de socializare cu bani, bautura, arme etc. Cat de mult sa fie influentat un copil de Superman cand acasa vede ceva mult mai interesant.De asemenea, daca pe maidan toti vroiam sa fim Hagi, acum cei tineri vor sa fie Mutu. Frumos model nu?
  Ma gandesc doar ca poate intr-o zi o sa fim cu totii un supereroi pentru cineva...suntem in stare sa purtam pelerina?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!