miercuri, 28 aprilie 2010

She rulzz

  Cand vezi un cuplu unde femeia ii spune barbatului cum se se imbrace, ce sa cumpere sau cum sa ceara ceva de la magazin te apuca rasul si spui ironic..."niciodata nu o sa fie la mine asa". Cam asta era si mentalitatea si in grupul de meu de prieteni pana acum ceva timp. Rand pe rand ne-am ales fiecare cu o prietena si ranjetul ironic ne-a disparut din coltul gurii. Indiferent de atitudinea pe care o afisam atunci cand suntem in gasca, fiecare dintre noi a facut concesii atunci cand prietena i-a cerut. Nu am ajuns nici unul sa ne imbracam in trening si pantofi (frate nu-i inteleg pe barbatii aia....cum sa te imbrace nevasta,prietena etc:|  ), dar nu mai stam toata noaptea sa bem atunci cand ne uitam la un meci, mergem mai rar pe la petreceri unde sunt multe femei sau mai rau ne vedem cu anul ( gasca are influenta negativa asupra lui iubi ).
  Scriu despre subiectul asta pentru ca m-am intanlit cu un fost coleg care era cel mai macho. Adica schimba femeile cum isi schimba cartelele de telefon -le schimba des:)) Acum ce credeti ca facea....plimba cainele prietenei=)) ...macar nu era cu prietena dupa el. Mi s-a parut teribil de amuzant...apoi teribil de tragic..apoi am stat si m-am gandit ca nu mai e mult si ajung ca el, cu toata impotrivirea mea:))
  Probabil ca o sa am sentimentul de libertate, caci altfel nu as sta cu ea....dar intr-un colt al mintii o sa stiu mereu ca sunt manipulat...:))

2 comentarii:

  1. Gandeste te ca poate nu e tocmai rau pentru unii , poate are chiar efect benefic asupra lor ,iar de barbatii care stiu sa se imbrace sa se aranjeze ,cred ca o prietena cu gusturi bune poate fi o completare, iubirea te face sa te dai dupa ea insa daca ai fi vazut ca te invata de rau cu siguranta nu acceptati asa ca presupun ca ti ai gasit pe cineva care chiar merita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cand un barbat recunoaste ca este un pic manipulat... Nu pentru ca mi-ar hrani cine stie ce orgoliu, dar ma bucura cand sinceritatea nu este lasata la urma. Sa fim clari: nimeni nu ar trebui sa se imbrace dupa cum ii dicteaza altcineva..., ar fi aiurea si chiar si-ar pierde personalitatea (nu ma refer aici la cei care chiar vor sfaturi de la stilisti sau la cei care au un job din asta). Trebuie totusi sa recunoastem ca, in functie de ocazie si de cum sunt ea sau el imbracati, trebuie sa fim adecvati, atat situatiei, cat si tinutei celuilalt. In rest..., mai trebuie sa facem concesii, dar sa nu uiti ca acestea trebuie realizate de ambele parti. :)

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!